اثرات و عوارض لیزینوپریل برای بیماران مبتلا به FSGS
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اثرات و عوارض لیزینوپریل برای بیماران مبتلا به FSGS

لیزینوپریل دارو اغلب برای کاهش تک بالا و فشار خون استفاده می شود. FSGS بیماری کلیوی همراه با فشار خون بالا، که ممکن است وادار و یا بدتر پروتئین است. اثرات و عوارض لیزینوپریل به بیماران مبتلا به FSGS چه هستند؟

آیا این لیزینوپریل در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی FSGS؟

همانطور که در بالا، بزرگترین اثر این دارو است به پایین آوردن فشار خون، به دلیل آن را به یک کلاس از داروها به نام آنزیم مبدل آنژیوتانسین (ACE) متعلق .Through سفت رگ های خونی، لیزینوپریل ممکن است اجازه جریان خون بیشتر هموار و کاهش بار بر روی قلب است.

فیلترها در کلیه ها، به نام گلومرول، و شامل مویرگ، به طوری که فشار خون بالا می تواند نشت پروتئین بیشتری از کلیه ها به ادرار شود، و در نتیجه پروتئین. هنگامی که فشار خون در کلیه ها کاهش می یابد پروتئینوری واضح رها شدند. از این نقطه، مواد مخدر است نیز در کاهش نشت پروتئین برای بیماران مبتلا به FSGS موثر است.

با مدیریت و فشار خون بالا و پروتئینوری، وضعیت بیماری FSGS بیماران نیز ممکن است مرجع دریافت، تا حدی، اما اثرات این دارو محدود است.

عوارض جانبی لیزینوپریل برای بیماران مبتلا به FSGS

خیلی اوقات، این دارو باعث عوارض جانبی شدید نیست و بسیاری از این عوارض جانبی موقتی و تسکین دهنده هستند. عوارض جانبی شایع لیزینوپریل عبارتند از:

بانک سرگیجه و سردرد

-nausea و استفراغ

-cough

-pressure خون پایین

قفسه سینه درد

-Diarrhea

-Fatiga

به طور خلاصه

اگر چه لیزینوپریل می تواند کمک به مدیریت عوارض FSGS به خصوص فشار خون بالا و پروتئینوری، تنها با توجه به این دارو است به دور از کافی برای درمان FSGS اساسا. اگر بیماران می خواهید بهبود بزرگ تر باید برخی از درمان های موثر تر و سیستمیک مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و سلول های بنیادی پیدا کنید. سعی کنید که برای تعیین یک برای شما مناسب با هدایت دکتر است آنلاین.





:: برچسب‌ها: FSGS، درمان FSGS، FSGS لیزینوپریل ,
:: بازدید از این مطلب : 631
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: